Компир салата

5.0/5 оценка (1 гласови)
Компир салата

Состојки

  • 500 гр компири
  • 2-3 моркови
  • 1/2 глава брокула
  • 3 млади кромитчиња
  • малку шафран
  • хималајска сол по вкус
  • црн бибер по вкус

Начин на подготовка

  1. Варените компири се природно богати со витамини и минерали, посебно калиум, фосфор, Б-комплекс витамини и витамин Ц. Содржат малку калории и масти, а нивната богата содржина со растителни влакна ќе ви помогне да се чувствувате заситено. Наспроти популарното верување, тие не дебелеат.

    Излупете ги компирите и ставете ги во тенџере да се варат со малку шафран.

  2. Во меѓувреме бланширајте ги брокулата и морковите, односно ставете ги 1-2 минути во зовриена вода, па веднаш потоа во ладна вода.

  3. Кога ќе се цварат компирите, исечете ги на кругови, додајте ги бланшираните моркови и брокулата и ставете ги во длабока стаклена чинија.

  4. Младите кромитчиња исечкајте ги на крукчиња и исто така додадете ги во салатата

  5. Зачинете со црн бибер и хималајска сол по вкус.
    Добар апетит!

Коментари (2)

Оставете коментар

Оставивте коментар како гостин. Подолу зачленување по желба.